طراحی دکوراسیون

طراحی وساخت دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون

طراحی وساخت دکوراسیون داخلی

تحصیل در آلمان و پاسخ پرسش های متداول در مورد گرفتن ویزای تحصیلی آلمان

عنوان: انواع بورسیه تحصیلی در امریکا و شرایط آن

این مقاله درمورد گرفتن اقامت می باشد.

مشکل اصلی متقاضیان برای تحصیل در امریکا به چهار بخش تقسیم میکردد:

نداشتن مدرک زبان ایلتس، نداشتن مدرک زبان SAT ویا ACT، نداشتن مدرک GRE و تامین هزینه ها.

ما برای تمامی مشکلات بالا راه حل هایی داریم که بسیار آسان نیز می باشد و میتواند شما را در امر تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان در امریکا یاری نماید.

در ابتدا به این که در آمریکا چطور می توان تحصیل کرد و در ادامه به بررسی روش ها و دانشگاه هایی اشاره می کنیم که می توان بدون مدرک آیلتس از آنها پذیرش گرفت.

دانشگاه هایی که در آمریکا وجود دارند از نظر سیستم آموزشی بسیار ممتاز می باشند و دلیل توجه علاقه مندان به تحصیل در مراکز معتبر علمی و همه افرادی که متقاضی اخذ اقامت و یا گرین کارت آمریکا می باشند ، امکانات تحصیلی بسیاری است که  در اختیار دانشجویان خارجی برای تحصیل قرار می دهد. دانشگاه ها و مراکز آموزشی آمریکا که جزء بهترین دانشگاه های برتر دنیا می باشد و تقریبا تمامی رشته های دانشگاهی را پوشش می دهند. نظام آموزشی آمریکا با دوره کارشناسی 4 ساله ، دوره کارشناسی ارشد 2 ساله و دوره دکترای 3 تا 5 ساله همراه است.

در صورتی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور آمریکا باشید باید گواهی 12 سال تحصیل دوره های دبستان و دبیرستان (یعنی مدرک پیش دانشگاهی در ایران) را که نشان می دهد این دوره را به اتمام رسانده اید را داشته باشید  تا بتوانید جهت اخذ پذیرش در دانشگاه های کشور آمریکا اقدام نمایید.

در صورتی که آخرین مدرک تحصیلی شما مدرک دیپلم ایران می باشد می توانید دوره پیش دانشگاهی خود در کشور آمریکا بگذرانید و بعد از اتمام این دوره وارد دانشگاه شوید.

شرکت در آزمون آیلتس با گرفتن نمره 6 و یا نمره های مشابه در آزمون تافل برای پذیرش در دانشگاه های آمریکا الزامی است، اما شما می توانید با گذراندن دوره های آموزش زبان انگلیسی در کشور آمریکا و قبل از شروع دوره های دانشگاهی این مانع را رد کنید و در یکی از بهترین دانشگاه های کشور آمریکا دانشگاه HULT پذیرش بگیرید ، که این موضوع همواره مورد توجه دانشجویان و علاقه مندان به تحصیل در آمریکا میباشد.

پذیرش دوره های زبان در امریکا به همراه مقاطع تحصیلی و همزمان توسط دانشگاه صادر خواهد شد. دوره های زبان در آمریکا و به صورت حضوری و قبل از شروع کلاس های رشته اصلی برگزار میشوند. پذیرش در مقطع لیسانس برای دوره ٤ ساله خواهد بود و دوره زبان در آمریکا و در دانشگاه گذرانده میشود. در صورتی که دانشجو نمره حداقل مورد نیاز دانشگاه را کسب نماید وارد دوره اصلی درسی خواهد شد. دوره زبان ٢ ماهه، ٤ ماهه و یک ساله میباشد و بستگی به سطح زبان دانشجو خواهد داشت.  

 

شرایط تحصیل در مقطع لیسانس در امریکا بدون تافل و آیلتس برای دارندگان دیپلم:

دارندگان دیپلم با معدل  ١٢.٥٠ به بالا در هر رشته ای که تحصیل نموده اند میتوانند درخواست پذیرش خود را ارائه دهند.

 

مدارک مورد نیاز جهت تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان در آمریکا

  -  کپی مدرک دیپلم و ترجمه آن

  -  ریز نمرات دیپلم و ترجمه آن

  -  صفحه اول پاسپورت و یا کارت شناسایی (شناسنامه یا کارت ملی). متقاضیانی که پاسپورت ندارند میتوانند با کارت شناسایی پرونده را آغاز نموده و بعد از دریافت پذیرش با سپردن ودیعه به اداره نظام وظیفه میتوانند پاسپورت جهت خروج از کشور دریافت نمایند.

  -  گواهی بانکی

بعد از بررسی پرونده شما، انتخاب رشته بر اساس ریز نمرات و هدف شما انجام خواهد شد.

گواهی بانکی باید ازطرف اسپانسر شما و کسی که قصد پرداخت هزینه های شما را دارد از بانک گرفته شده و به زبان انگلیسی توسط بانک صادر می شود. معمولا شعبه بین الملل بانک ها با داشتن پرینت حساب این برگه را صادر می نمایند.

شما باید حداقل ۳۵هزار دلار ساپورت مالی برای اخذ پذیرش تحصیلی بدون نیاز به مدرک زبان در امریکا داشته باشید. هر چه قدر ساپورت مالی شما بیشتر باشد شانس موفقیت شما در مرحله پذیرش و ویزا  در دانشگاههای آمریکا بیشتر خواهد بود. احتیاج نیست این پول در حساب برای مدت مشخصی باقی بماند و بعد از صدور برگه میتوانید پول را جا به جا نمائید ولی برای تحصیل در آمریکا حتما به این مقدار پول برای یک سال احتیاج خواهید داشت. اسپانسر شما میتواند خود شما یا شخص دیگری باشد مانند والدین یا فامیل و دوست.

 

هزینه زندگی در آمریکا

– هزینه تحصیل و زندگی در آمریکا برای هر دانشجو مبلغ ٢٨ هزار دلار برای یک سال می باشد.که این هزینه نیز تقریبی میباشد.

– هزینه تحصیل حداقل ١٥ هزار دلار

– هزینه زندگی تقریبا ١٣ هزار دلار

 این ارقام تخمین دانشگاه های آمریکا برای زندگی دانشجویی در شرایط خوب می باشد و در صورتی که دانشجو تصمیم داشته باشد در شرایط دیگری زندگی کند هزینه ها متفاوت خواهد بود.

بسیاری از دانشجویان و دانش آموزانی که هدف ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر درسی را در آمریکا دارند در جستجوی راهی مناسب برای گذراندن سریع تر دوره های زبان انگلیسی می باشند. در ایران شما میتوانید این دوره ها را با کیفیت بسیار پائین و در محیط بسته و محدود و البته با هزینه بالا بگذرانید. آموزشگاه های معتبر همیشه با کمبود فضای آموزشی و مشکلات ثبت نام برای متقاضیان روبرو هستند و نتیجه حاصل از این کلاس ها چشم گیر نبوده و اغلب دانشجویان شکایات فراوانی از به هدر رفتن زمان و انرژی در این کلاس ها دارند.در صورتی که بسیاری از دانشگاه های آمریکایی دوره های بسیار سطح بالای زبان انگلیسی را در این کشور و در دانشگاه های معتبر برگزار می نمایند. و شما بعد از اخذ پذیرش در دانشگاه آمریکا برای دوره زبان انگلیسی با اخذ ویزای دانشجویی وارد ایالات متحده آمریکا شده و به فراگیری زبان خواهید پرداخت.

این دوره “دوره آموزشی زبان انگلیسی و آیلتس” نام دارد و شما با گذراندن دوره آموزشی زبان انگلیسی و موفقیت در امتحان نهایی، مجوز ورود به دوره تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در آمریکا بدون نیاز به مدرک زبان را دریافت می نمائید.

 

زمان پذیرش تحصیلی

پذیرش های تحصیلی در آمریکا بصورت نرمال برای ترم های پائیزی و بهاری است و سالی دو بار انجام می شود. البته این مورد برای کسانی است که مدرک زبان بین المللی مانند آیلتس یا تافل دارند. اما برای افرادی که هیچ مدرک زبانی ندارند و می خواهند هم برای دوره زبان و هم برای پذیرش تحصیلی بصورت توام اقدام نمایند، محدودیت زمانی برای ثبت نام وجود ندارد و از آنجائی که این متقاضیان می بایست قبل از دانشگاه دوره زبان را بگذرانند، در هر موقع از سال می توانند برای پذیرش اقدام کنند.

این مقاله درمورد تور تایلند می باشد.

سوالاتی برای شناخت بهتر خواستگار

عنوان: سوالاتی برای شناخت بهتر خواستگار

این مقاله در مورد آتلیه عروس می باشد

برگزاری مراسم عروسی در فصل های سرد سال میتواند زیبایی و جذابیت خاصی به عروسی شما ببخشد و بهترین فصل برای مراسم عروسی هم برای عروس و هم برای داماد باشد.یکی از مزایای برگزاری مراسم عروسی در فصل های سرد سال این است که به احتمال زیاد راحت‌تر می‌توانید مکانی مناسب برای برگزاری جشن‌تان پیدا کنید و از آنجایی که در فصلی ازدواج می‌کنید که کمتر مراسم عروسی در آن برگزار می‌شود، می‌توانید با قیمت مناسب تری مراسم خود را جشن بگیرید.
پر طرفدارترین ویژگی دکور عروسی زمستانی، میوه  درخت کاج و دیگر وسایل چوبی است. می‌توانید آن‌ها را تقریبا همه جا استفاده کنید. روی قسمت بالای کیک عروسی‌تان، برای دسته‌گل‌تان، روی کارت‌های دعوت و روی میزها.

پنبه برای این فصل خیلی استفاده دارد. می‌توانید به اصطلاح پنبه‌های عروسی درست کنید. پنبه می‌تواند برای دسته‌گل عروس، گل روی کت داماد و برای فضای دکور مورد استفاده قرار گیرد. در نهایت بهترین دکور چراغ‌های ریز و درخشان است. این ویژگی بی‌همتا ، جادویی خاص به مراسم‌تان می‌افزاید که میهمان‌های‌تان را شگفت‌زده خواهد کرد؟

خیلی از مزون‌ها در فصل زمستان برای لباس‌های‌شان حراج می گذارند. پس می‌توانید آنچه دوست دارید را آسان‌تر و ارزان‌تر پیدا کنید. جزییات، مهمترین مزیت لباس‌های زمستانی هستند. ایده  خوبی است اگر بخواهید روی لباس عروسی‌تان کت خزدار بپوشید. یک شال بافتنی هم می‌تواند خاص و زیبا باشد. دستکش را فراموش نکنید، نیازی نیست که آن را در کل جشن دست‌تان کنید. دستکش برای عکس گرفتن زیبا می‌شود.

ایده‌های زیادی برای عکاسی در زمستان وجود دارد:
- سورتمه‌سواری یا اسکی روی یخ ( اگر در مناطق پربرف هستید)
- انتخاب یک مکان زیبا در جنگل با یک مبل و شمع زیاد( اگر در مناطق پر درخت هستید)
- اجاره کردن خانه‌ای شومینه‌دار
- عکس گرفتن کنار دریاچه یا رود پر آب یا یخ‌زده
- اجاره کردن اسب و کالسکه




به آرایشگرتان بگویید در آرایشتان از المان های فصلی استفاده کند. مثلا تاج سرتان را مدل برفی انتخاب کند. روی ناخن هایتان برف طراحی کند و... به این ترتیب می توانید تبدیل به یک ملکه برفی شوید! حتی می توانید به جای کفش های مرسوم عروس، از چکمه پاشنه دار سفید استفاده کنید. ترکیب این چکمه با یک کیف خزدار عالی به نظر می رسد.

دراین مقاله اشاره ای به آرایشگاه عروس شده است.

پیش از مهاجرت به کانادا به این نکات توجه کنید!!

عنوان: پر درآمدترین و برترین مشاغل در کانادا

این مقاله درمورد تور تایلند می باشد.

دولت کانادا با یک سیستم فدرال با کنترل بر برخی از امور متعلق به دولت ملی در اتاوا و دیگر امور تحت کنترل دولت استانی عمل می‌کند. این استان مجلس انتخابی دموکراتیک خود را دارد که در شهر مرکزی وینیپگ واقع است. ۵۷ نماینده از سراسر مناطق استان در انتخاب عمومی انتخاب می‌شوند. دولت فعلی استان تحت کنترل حذب دموکراتیک نو به رهبری آقای گرگ سلینگر می‌باشد. ایشان از سال ۲۰۰۹ در رأس کار می‌باشند.

این استان یکی از سه استان سرسبز کانادا در قلب کشور می‌باشد. جمعیت این استان ۱۲۰۰۰۰۰ نفر است. بزرگترین شهر این استان وی نی پگ (وینیپگ) با ۷۰۶۹۰۰ نفر جمعیت می‌باشد. Brandon دومین شهر بزرگ استان است.وینیپگ این شهر مرکز استان بوده و تقریباً نیمی از جمعیت را در خود جای می‌دهد. وینیپگ به منطقه جغرافیایی آمریکای شمالی بسیار نزدیک است. این شهر مرکزی که هشتمین شهر بزرگ کانادا محسوب می‌شود محل ادارات دولتی و مراکز تجاری بزرگ می‌باشد. این شهر با داشتن مراکز آموزش عالی به محل اصلی توسعه و تحقیق منطقه تبدیل گردیده‌است و این خود عامل اصلی جذب شرکت‌های بزرگ همانند Boring و Bristol Aerospace به این شهر است.

این شهر به سرمای شدید در زمستان معروف است و اسم آن را به همین دلیل اصطلاحاً «وینیپگ» می‌گویند. به جای آن تابستان های این شهر بسیار ملایم می‌باشد. در طول فصل‌های گرم مردمان این استان از امکانات تفریحی بی شمار در کنار رودخانه سرخ و دریاچه‌های اطراف استفاده می‌کنند. در تابستان این شهر میزبان بسیاری از جشنواره‌های فرهنگی و هنری است. در این شهر فعالیت‌های هنری بسیاری انجام می‌پذیرد. برای مثال در رابطه با هنرهای صنعتی می‌توان به باله سلطنتی وینیپگ، گالری هنری وینیپگ و ارکستر سمفونیک وینیپگ اشاره کرد. این شهر میزبان جشنواره Winnipeg Fringe Theatre دومین جشنواره بزرگ در آمریکای شمالی و جشنواره‌های موزیک Jazz و سنتی می‌باشد.

از مراکز مهم دیگر این شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضرابخانه سلطنتی کانادا

لابراتوار ملی میکرو بیولوژی کانادا

موزه حقوق بشر کانادا

صنایع اصلی این استان معدن، تولید و کشاورزی می‌باشند. حرفهٔ سنتی این استان ماهی گیری است. زمین‌های کشاورزی زیادی از گندم، جو، جوصحرایی، آفتاب گردان و پنبه در این استان وجود دارد. با توجه به این منابع، صنایع غذایی در این استان قدرت خوبی دارد. تولید، هوافضا و حمل و نقل از دیگر صنایع این استان می‌باشند.

بخش دولتی و خدماتی در شهر وینیپگ جایگاه خوبی دارد. نرخ بیکاری این استان (۴٫۸ درصد) از میانگین کانادا (۶٫۸ درصد) کمتر است.

رشد اقتصادی استان ۳ درصد می‌باشد. از آنجایی که این رشد تولید کننده فرصت‌های شغلی بسیاری است، مقامات استانی در صدد جذب مهاجر به این استان می‌باشند. از برنامه‌هایی که برای جذب مهاجر انجام می‌شود می‌توان به کلاس‌های رایگان زبان انگلیسی EAL و برنامه‌های آموزش کار اشاره کرد.

مردم همواره علاقه خود را به مهاجرت به استان منیتوبا در کانادا ابراز کرده‌اند. چنین علاقه‌ای به لحاظ اقتصاد قوی، محیط صمیمی و زیبایی طبیعت و تسهیلات فراوان جهت کار و زندگی و تجارت قابل توجیه می‌باشد. طبق آمار موجود، جمعیت منیتوبا حدود ۱۲۰۸۲۶۸ نفر می‌باشد که هر سال به لحاظ ورود تقریبا ۱۰۰۰۰ نفر مهاجر و زاد و ولد طبیعی در حال افزایش است.

پایتخت این استان وینیپگ می‌باشد.

منیتوبا یکی ازاستانهای مرکزی کانادا است با میانگین دمای هوا به شرح زیر:

در ماه ژانویه (اواسط زمستان) حدود ۱۳ درجه سانتی گراد

در آپریل (اواسط بهار) حدود ۱۰ درجه سانتیگراد

در جولای (اواسط تابستان) حدود ۲۶ درجه سانتی گراد

در اکتبر (اواسط پاییز) ۱۱ درجه سانتیگراد

 
مهاجرت از طریق برنامه استانی منیتوبا

برنامه مهاجرت استانی به منیتوبا، برای افرادی طراحی شده است که سابقه تجاری و یا مدیریت موفق داشته و تمایل و توانایی مهاجرت به منظور ایجاد و یا خرید یک موسسه تجاری یا صنعتی را داشته باشد.

یکی از شاخه‌های برنامه مهاجرت به استان منیتوباEntrepreneur است که دارای شرایط ذیل می‌باشد:

حداقل میزان دارایی شخصی ۳۵۰۰۰۰ دلار کانادایی

داشتن تجربه شایان در تجارت و سابقهٔ مالکیت شرکت و یا موسسه تجاری و یا مدیریت ارشد در یک تجارت موفق حداقل ۳سال سابقه ‌مدیریت

در صورت قبولی پرونده در استان و پرداخت ۱۰۰۰۰۰ دلار کانادایی توسط متقاضی به عنوان تضمین مالی جهت شروع و یا خرید یک موسسه تجاری، چنانچه متقاضی به این تعهد عمل کند، پس از ایجاد و یا خرید موسسه تجاری، مبلغ مذکور به متقاضی مسترد می‌شود.

پرداخت هزینه دولتی ۲۵۰۰ دلار برای بررسی پرونده

حداقل سرمایه گذاری در تجارت بعد از دریافت اقامت در استان ۱۵۰۰۰۰ دلار کانادا

دیدار اکتشافی از استان جهت آشنایی به جنبه‌های مختلف زندگی و کار
مزایای برنامه استانی منیتوبا

نزدیکی استان به بازارهای مصرف در آمریکای شمالی

هزینه پایین اداره یک موسسه تجاری (هزینه پایین اجاره بها کارگر، آب و برق و غیره)

هزینه نسبتا پایین اجاره یا خرید مسکن
این برنامه برای افرادی که مایل به ازدست دادن سرمایه خود نیستند و همچنین برای شما که مایل به حمایت فامیل درجه یک و دوم خود بعد از اخذ اقامت هستید، بسیار مناسب می‌باشد (با شرایط خاص ودر صورت یکسال زندگی در این استان و یا داشتن دو نفر دوست)دریافت اجازه کار تجاری برای افرادی که علاقمند به ایجاد تجارت و زندگی در این استان قبل از دریافت اقامت هستند.قابل توجه متقاضیان محترم در صورت اخذ مجوز کار یکساله که قابل تمدید هم می‌باشد اجازه تحصیل برای فرزندان زیر ۱۸ و استفاده از سیستم درمانی رایگان می‌باشد.

در این مقاله اشاره ای به  تور چین شده است.

خانمی که 34 ساله خوابید و 15ساله بیدار شد !!!

عنوان: 13 راز جالب که فقط خلبان ها می دانند

شما با بازدید از سایت تفریحی و خواندن مطالب جالب ومتنوع آن میتوانید لحظات خوبی را سپری کنید.

نوشیدن آب کدو حلوایی، آب کدو حلوایی یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی های موجود می باشد که از خواص خاصی برخوردار است با ما همراه باشید تا از خواص درمانی آب کدو حلوایی برای شما بگوییم.کدو تنبل یا کدو حلوایی میوه ای است تقریباً شبیه به کدو که رنگ نارنجی دارد

و به مصارف گوناگون می رسد. اندازهٔ این میوه می تواند بسیار بزرگ شود. بزرگ ترین کدو تنبل دنیا وزنی بیش از ۸۰۰ کیلوگرم داشته است.کدو تنبل و کدو حلوایی دو گونه کدو هستند.کدو حلوایی شیرین و به رنگ زرد یا نارنجی است و عموما” یکطرف آن بزرگتر و پهنتر از طرف دیگر استو برای خوردن کاشته می شود.

کدو تنبل بسیار درشت بیضوی شکل یا کروی و بشتر اوقات دنبلی شکل است و وزن آن به ۴۰ کیلو گرم هم می رسد که نوع بیضوی آن به خاطر استفاده از تخم آن کاشته می شود.در این بخش درباره فواید نوشیدن آب کدو حلوایی مطلبی را برای شما گردآوری کرده ایم.

 برای افرادی که از سنگ های کلیه و سنگ کیسه صفرا رنج می برند، مصرف روزانه آب کدوحلوایی به مدت 10 روز پیشنهاد شده است در طی این مدت هر روز 3 مرتبه و در هر وعده کافی است نصف لیوان آب این میوه را میل نمایید.با نوشیدن 1 لیوان عصاره کدو حلوایی با بیماری صبحگاهی (تهوع، بدحالی، بی حالی)

 خواص آب کدو حلوایی!که بخصوص در میان زنان باردار شایع است خداحافظی کنید.توصیه پزشکان جهت نوشیدن آبمیوه کدو حلوایی به بیماران مبتلا به هپاتیت ویروسی سابقه دیرینه ای دارد. مواد فعال بیولوژیکی موجود در این عصاره همانند یک پاک کننده طبیعی کبد عمل می کند.آبمیوه کدو حلوایی، قادر به پاکسازی مواد زائد تجمع یافته در رگ ها است

 و به طور خیلی موثری احتمال بیماری و حمله قلبی را کاهش می دهد. محتوای آنتی اکسیدانی بالای این عصاره نیز مانع از خشک شدن و سخت شدن دیواره رگ ها می شود.ویتامین C و سایر مواد معدنی موجود در این آبمیوه باعث افزایش کارایی سیستم ایمنی شده و بدن را در مقابل بیماری های ویروسی محافظت می کند.

 خواص آب کدو حلوایی!آبمیوه کدو حلوایی دفع مواد سمی را از سیستم کلیوی سرعت می بخشد خاصیت درمانی آن به نحو موثری در درمان زخم ها و تنظیم اسیدیته خون ثابت شده است.محتوای بالای ویتامین C و ویتامین E و بتاکاروتن کدو حلوایی، شما را جوان تر و شاداب تر با پوستی شفاف تر نشان خواهد داد.

 کدو یکی از بهترین گزینه ها از خانواده سبزیجات برای شروع تغذیه تکمیلی کودکان است شما از 6 ماهگی می توانید این خوراکی ارزشمند را در برنامه غذایی کودک عزیزتان بگنجانید. متخصصین می گویند: به خاطر ذخایر ارزشمند غذایی، مصرف آن باعث افزایش سیستم ایمنی کودکان می شود.


در این مقاله اشاره ای به  معرفی سایت های جالب و اس ام اس شده است.

متداولترین اشتباهات خانه تکانی منزل

عنوان: طراحی دکوراسیون به شیوه لوکس و مدرن

این مقاله درمورد کابینت فلزی می باشد.

تکنیک های دکوراسیون منزل آرامش بخش به شما در طراحی منحصربفرد و آرامش بخش منزل خود کمک میکند.جان بخشیدن به حال و هوای خانه کار دشواری است، اما با این وجود خیلی از مکان ها دارای حسی هستند که به محض قدم گذاشتن به داخل از درب ورودی، شما آن را احساس می کنید. این حس ممکن است مثبت – نظم، شادی یا آرامش – یا با یک راهروی نامرتب و نورپردازی ضعیف منفی باشد. اکثر ما خواستار آن هستیم که بعد از یک روز کاری شلوغ به خانه ای آرام و پر از آسایش بازگردیم، اما رمز آسایش و آرامش خانه در چیست؟ این مطلب می خواهد با ترفندهایی ساده برای دکوراسیون داخلی منزل به این سوال پاسخ گوید. با ما همراه باشید...

یک دستورالعمل خوب و اثر بخش برای ایجاد آرامش، به حداقل رساندن شلوغی است. منظور ما ریاضت و دوری از همه چیز نیست و از طرف دیگر قرار نیست حس فرا مدرن در خانه ی خود ایجاد کنیم. هدف ما تنها حذف بی نظمی و اغتشاش در خانه برای کشیدن نفسی عمیق و داشتن یک زندگی آرام است. با بافت های زیادی کار کنید – مصالح طبیعی مانند پوست حیوانات، بافتنی ها یا روکش های چرمی – تا فضا هم دعوت کننده باشد هم آرامش بخش.

اگر گاهی یا اغلب اوقات در خانه کار می کنید، میز کار خود را تمیز نگه دارید. این رفتار به شما کمک می کند هنگام شروع کار در آغاز روز و اتمام آن در پایان روز احساس آرامش و نظم بیشتری داشته باشید.

طبقه بندی و نظم دهی در دکوراسیون داخلی منزل در ایجاد آرامش بسیار تأثیرگذار است. به جای پراکندن خرده ریزه های محبوب تان در کل منزل، آن ها را به یک مکان مشخص و منفرد مانند یک دیوار که با شلف پوشیده شده یا یک محفظه ی کوچک محدود کنید. با این کار شما هم چنان می توانید از آن ها لذت ببرید و در عین حال دارای آرامش و نظم بیشتری خواهند بود.

رنگ مایه های زمینی و آبی ها یا خاکستری های ملایم برای خلق حال و هوایی آرام بسیار مناسب هستند. این رنگ ها با ایجاد صمیمیت و آرامش به خانه ی شما حس دنج بودن و امنیت می دهند. حداقل در یک فضا جسورانه عمل کنید و از سایه ی مشابهی برای دیوارها و اثاثیه استفاده نمایید و خانه ای به رنگ آرامش داشته باشید!

فقط با چیدن یک دست کاناپه یک تکه خاکستری رنگ در کنار چند صندلی ساده و شیک که به سبک صندلی های تاب ها هستند در فضای کم پذیرایی دل نشین ایجاد شده هر چند که از حالت مدرن فاصله گرفته و بیشتر به سبک معاصر شباهت دارد که خودش نکته جالبی است.

اما اگر سقف خانه اتان بلند است چه کار می کنید ؟ مطمئنا چیدن اتاق نشیمنی با سقف بلند مهارت ویژه ایی می خواهد تا بینندگان را از خود زده نکند:

نکته ظریف این است که سعی کنید به جنگ با سقف بلند نروید یعنی از انتخاب مبلمان و کاناپه های بلند دوری کنید درست باید مقابل این کار را انجام بدهید و با انتخاب کاناپه های بلند و صد البته کوتاه اجازه بدهید بینندگان در فضا غرق بشوند. توجه کنید که رنگ زرد نشان دهنده آفتاب در آسمان بلند است. همچنین استفاده از راحتی با جاسازی زیرکانه کتاب ها و مجلات بر زیبایی محیط می افزاید.

رنگ سفید بسیار آرامش بخش بوده، وابسته به هیچ زمان خاصی نیست و نور طبیعی را در منزل شما به حداکثر می رساند. بنابراین دکوراسیون خود را سفیدپوش کنید یا به سادگی از آن به عنوان زمینه ی رنگی منزل تان استفاده نمایید و رنگ های خنثی کم رنگ و بافت های متنوع در آن به کار ببرید تا مانند این اتاق خواب ظاهری آرامش بخش خلق شود.

دراین مقاله اشاره ای به دکوراسیون فیروزه ای شده است.